back to work

    Jahapp nu sitter man här i receptionen igen! Helt kasst känns det inte, det är bara att bita ihop de här tre sista dagarna. Av mitt liv. SKOJA. av mitt jobb. 
   Jag sitter och funderar på vilka kända personer jag vill se ut som.
lily allen är en. Fast mest  jag bara vill ha alla hennes kläder.
Jag vill se ut som Amanda Seyfried. Hon har fin mun. (klippet är min favoritscen från filmen, den var förövrigt pinsam att kolla på tyckte jag. Äldre kvinnor som dansar i paljetter, nejtack. Fast som Helena så vist sa: Klaga inte mirre, vi vet alla att du kommer göra precis likadant i den åldern.  And what to say? Hon har ju rätt.)

HON ÄR SNYGG. Helena B Carter. I fight club.. man dör. Hon är fin.  

  Nej jag ska kila! kafferast javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0