bildeeer

Herr Jonas är först ut, här äter han vindruvor tror jag minsann.

Ron Weasly som jag kommer att åka till Etiopien med ser ni här. Ron Cykel Ivar Weasly är fulla namnet.

Emelie och sofia, saltvolontärerna som ska till Tanzania.

från igårkväll! JAG HAR GJORT EN ARTY OUTFITSBILD ELIN! KOLLAKOLLAKOLLA! Det ska inte bli nån vana. Men jag tänkte, en sån måste jag väl bjuda på innan jag stänger ner den här och börjar på etiopienbloggen.

hörni jag vill inte verka självupptagen men jag lägger upp en till på mig själv, jag tyckte den blev cool.

Kommentarer
Postat av: Elin

Woohoooo, arty outfitbilder! :D:D

Etiopienbloggen, det kommer bli fräckt. Kan man inte få se lite outfitbilder på långa klänningar och rastaflätor (som du väl kommer skaffa?? :D)

Pusssss!!!

2008-08-24 @ 18:40:10
URL: http://hejhenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0