BRA KLIPP

    Ååååh så bra kolla på det här!
GAHAHAHHAHA jag dööör.  SÅ bra klipp.
   Idag är jag rätt oskön. Jag har träningsvärk överallt av någon helt okänd anledning, värdelöst. Dessutom måste jag framstått som sveriges osoftaste receptionist när jag satt och spelade abbas don't go wasting your emotions varv efter varv här innan kafferasten. Varför jag gjorde det? Säg det, säg det.
   Nu spelar jag pacific men jag vet inte vad jag har lust att höra. Jag tror det blir lite explosions in the sky och god is an astronaut. Lite instrumental menlös smörja. Haha nej jag skojar jag gillart.
   Här är ett till klipp. lite knept. men kul.
   Jag är typ hög idag, sekreterarnas rum håller på att målas om och lukten är inte nådig asså.

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahhaa, människor som inte anar sin o-talang. Me like! :D Dräkten var ju oanat charmant också!

Jag gillar ditt djande. Jag skulle se pacific nu när jag var på w o w, men jag missade. vi hamnade inte ens på rätt klubb, hahah! men det är inte lätt för dalkullor i gbg, ska jag säga! :D

2008-08-12 @ 19:23:42
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0