Direkt från Härnösand

   Sååå, vad ska jag säga om den här volontärförberedande kursen i havsnära Härnösand? Mycket dreads, mycket veganer kan man konstatera. Än så länge inga på mitt huvud (veganer alltså).
   Nejmen jag trivs bra, det är ju som att gå i skola och bo på hotel. Jag måste erkänna att en del av mig mår väldigt bra när jag sitter i skolbänken med block och penna lyssnar på föredrag. Pluggabstinens javisst! Ämnena är sjukt intressanta också, det kan ju bidra. Speciellt igår när vi pratade om fattigdom och fördomar och konfliktrer och.. Man blir helt insnöad på sånt här. Och arg och ledsen. Egentligen börjar jag nu men jag har en helt sjuk historia att berätta. Jag får ta det på luchen´. PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fröjd om du återvänder med dreads och är vegan. Hahahha! Jag gick runt i alla bokaffärer idag och kollade på kalendrar och kände fet abstinens från att köpa nytt skolmatrial, min absoluta favvissyssla i början på hösten. Det och att tänka vilka kläder man ska ha när det blir kallt ;)

2008-08-14 @ 18:10:38
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0