Härnösand by night

    Jag har förstått att folk inte vallfärdar till Härnösand för att klubba hela natten, men att stan skulle vara folktom en fredagkväll hade jag inte väntat mig. menmen. Vi såg blow med johnny depp. Jag har en slags hatkärlek till knarkfilmer, trainspotting, alphadog, hair och blow och vad de nu heter. Jag hatar dem men älskar dem. Det är tragiskt att folk blir så snygga av knark. För jag vill vara emot det, men grrr vad hett det kan vara att vara avmagrad och blek och långhårig. 
   Har jag berättat om mitt nya liv? Det har jag inte va? Jag har ju tränat varje dag sen jag kom hit gott folk. Gym och simhall gratis bangar jag inte på. Jag inbillar mig att mina muskler på armarna redan har svällt upp till sin dubbla storlek. Vilken biff jag kommer bli till på fredag när jag kommer tillbaka till Uppsala, med all den här maten och styrka på det. Hohohoho! Tyler Durden allra minst.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, när du skrev "ditt nya liv" tänkte jag att du kanske börjat med heroin. Tur att du körde en tvärtemot och kör muckler istället för svulten. :D

Du är så duktig du Miriam. True inspiration!

Jag saknar dig! PUSS! <3<3

2008-08-16 @ 17:34:30
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0