miiaaauu



   Jag vill ha den gråa skon med kilklack. Sold out såklart. Den med blå klack är också snygg. och sold out.
   Idag har jag börjat sy på fyra kjolar som går över knäna. Jag vet inte om det är nödvändigt (inför etiopien alltså) men nu gör jag det. Åtminstone tre blir helt okej. Har vi tur fotar jag dem när de är klara.
   Jag är helt trött. Det är helt dåligt. Varför är jag så trött? Det kan inte vara normalt. Om jag var hypokondriker skulle jag tro att jag var döende, men nu nöjer jag mig med förklaringen att jag bara är sliten. ikväll ska jag bara sova, i min egen säng. ååh.



   Den där tjejen i mitten har ju svincoola strumpbyxor. Men man kan inte köpa dem, åtminstone hittar inte jag dem. HELT DÅLIGT! Fast varför ska jag shoppa höstkläder när jag faktiskt hoppar över hösten iår?
   Nämnde jag att jag ska ta vaccin klockan åtta på morgonen imorn ? nähä. Men det ska jag.
   Inte så trevligt väder i addis till veckan va? Men det är väl regnperiod nu som jag har fattat saken. Men fatta galet, luftfuktighet 81%! Mer vatten än luft! Eller menar de procent av maxmängden vatten luften kan ta? Hmmm. Det låter mycket i alla fall.
Väder för Addis Abeba, Etiopien  
16 °C Regn
Vind: N - 2 m/s
Luftfuktighet: 81 % sön
Åskväder
19 °C | 11 °C mån
Åskväder
18 °C | 12 °C tis
Regn
16 °C | 10 °C ons
Åskväder
18 °C | 9 °C

   Jag är trött och dålig idag. jag återkommer någondag när jag är lite charmigare. puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag hatar när man ser sånna dära bilder med nått skitsnyggt och så går det inte att köpa! så frustrerande! de strumpisarna var iallafall asheta. och man kan ju alltid sukta efter höstkläder även om man ska traska runt i långklänning och bastkjol (!?) i varmare (?!) iallafall fuktigare (!!!) klimat. Som vissa. Du alltså! ;)

2008-08-12 @ 19:20:55
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0