rapport från sida civil society center

   Ja hörni, vad kan jag säga annat än att jag är sjukligt less på mig själv. Jag har altså låst mig ute från mitt rum och mina alternativ är att betala femhundra kronor och komma in i rummet eller helt enkelt sova på nån soffa till imorn när personalen med nyckel kommer tillbaka. MIRIAM I ETT NÖTSKAL. Såklart att jag skulle låsa mig ute. Det blir ju ingen träning idag heller, jag tänker inte gå in på gymmet i blommiga skor och klänning. BAAAJS. Jag som hade en så perfekt dag framför mig idag, en helt ledig söndag. Jag hade tänkt plugga in de böcker vi har fått om utveckling och fattigdom samt träna ett ordentligt pass på gymmet och sedan simma och sen bara hänga. menmeen, nu blir det väl dokumentärfilm om kvinnlig könsstympning och långpromenad och sen lite läsning av lånad roman. 

   Jag läste ut en av enkronorsböckerna igårkväll, jag köpte ju fyra stycken på ett bibliotek här om dan. Den var jättedålig. Den heter skuggboxerskan och redan titeln är ju lagom lovande. Det som lockade mig var att det stod på baksidan att den utspelar sig i ett sjaskigt berlin, och eftersom jag hittar rätt bra i den stan tänkte jag att det skulle vara kul. Men det var det inte.  hejdå.

Kommentarer
Postat av: Elin

åhh, attans attans. men det verkar som om du löst det på ett bra sätt. könsstympning är ju kul .. eh!

Men snygg är hon iallafall, den där hundmirre! :D

2008-08-17 @ 15:34:59
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0