den tionde juli

   Idag var jag i god tid till jobbet för typ första gången. Det var en skön känsla. En oskön känsla är däremot att jag åt godis och såg film igår. Istället för att gå ut. Vill man verkligen vara ett sånt par? Nej det vill man inte. Åh antons tatuering är så cool. jag vill också ha en. Jag skulle skriva nåt om jag gjorde en. Med skrivmaskinsbokstäver. bak på axeln kanske. eller på insidan av armen. Jag lär ju inte göra en i etiopien, få aids typ. inte värt. Idag är jag så nära sömn. orkar jag åka båt med mattias verkligen? Haha igår visade oskar och anton mig ett klipp ur pianisten som jag inte sett det roliga i innan. Det är när han träffar den tyske vakten i ett övergivet hus. Pianisten: Ich.. Ich war Pianist. Vakten: Penis. Det låter precis som om han säger penis på ren svenska!! KOLLA KLIPPET! askul hahahahhahaha. ganska precis två minuter in i klippet är det. helt sjukt.
http://www.youtube.com/watch?v=RkUVb1AJbSM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0