ett till inlägg

   Jag langar upp ett till måndagpåjobbetinlägg eftersom jag gör det. 

   Igår hade jag varit tillsammans med oskar i tre månader och han med mig i två. SKOJA. tre han också. JUBILEUM. haha fast det var inget vi kom ihåg eller firade men så var det. yesyes. 

   Det finns en sak som jag börjar skratta åt cirka en gång om dagen (hahahahhahahahaha det är askul). Saken är en skylt om förbud mot hundrastning:

HAHAHAHHAHAHA visst är det kul? Som att hundarna själva har satt upp den i protest. Jag tänker mig att de har haft värsta demonstrationståget: "VI FÅR EJ RASTAS HÄR, VI FÅR EJ RASTAS HÄR!"
(jag är medveten om att det kanske inte är kul egentligen. men. ni vet. min humor.)

   La familia är hemma nu igen. Oskönt. men lite skönt att slippa vattna blommorna som ändå bara vissnar för mig och trevligt att hinna träffa lillsyrran innan hon åker igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0