hemma

   Familjesemester med Lodins var inte helt fel må jag säga men nu är det skönt att vara hemma. Fett nice med skräckbra väder på sjön. Jag har äntligen fått lite färg. Skönt att bli av med gollumhyn asså. Nu är jag kräfta men bättre det säger jag! Oj vad jag är trött. Jag ska sova, men först: tadaaaa BILDER.


Första bilderna visar mig och cajen från kvällen med lite öl hos mig. Tredje bilden är snyggannorna på bj. Snuskigt snygga som vanligt. Sen ser vi tylor. så såg han ut sista gången vi träffades, för nu är han tillbaka i staterna. Efter honom kommer tina som också sa hejdå till tylor och är cool för att hon ska flytta till piteå, sånt stöder vi norrlänningar. efter det kommer fotobevis på att ja har seglat. Egentligen är det inget bevis, för jag är inte med på bilden, men det är meningen för jag var inte nådigt kräftröd och skabbig. Inget man visar allmänheten. Sen slängde jag upp en bild på anton i oskars badbrallor för att jag tycker att han är lik kalle i dem, se nästa bild. Sist kommer en egobild.
  Nu måste jag sova. Helst duscha först, jag luktar ju makrill. Godnatt!

(förresten, kan nån förklara varför det här klippet har haft nästan fem miljoner tittare?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0