hohohohohoho

   shiiiit hörni det är de dåliga dagarna jag målar bäst. jag är fortfarande hög på adrenalin, har målat non stop sen klockan åtta. Jag kände mig som strindberg under infernokrisen där jag stod i trasiga långkallingar och ett urtvättat linne och stänkte färg men jag bjuder på den. Jag har haft så kul! iiih!
   menhjälp. jag ska ju upp klockan sex imorn. Och här sitter jag en minut i ett med färg i ansiktet och bloggar. Dålig planering.
   Åh imorn kanske det blir lite utgång (lagom, jag jobbar tidigt torsdag, såklart). YES! börjar bli ett tag sen, det känns som att jag oftare bara går ut och tar en öl numera än jag går ut och skakar rumpa. Ändring ska det bli! (jättekonstig meningsbyggnad på de där) 
   Godnatt på er raringar! / august nygren 

(my ringde, lovis har ätit död säl. äckligt!)
(apropå äckligt: idag på jobbet, ni vill inte veta! Men jag berättar nog sen om jag kommer ihåg. det handlar om blod och bajs. USCH)
(haha vilken cliff hanger det blev)
(såna ska jag börja med)
(men sluta med paranteserna nu mirre. fy vad less jag blir på dem)


Kommentarer
Postat av: Elin

Att läsa om ditt liv är som att läsa en spännande deckare, fast med lite mer humor. Kan inte vänta till nästa kapitel, tur att jag slipper!

PUSS!

2008-07-19 @ 10:46:21
URL: http://hejhenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0