jag är skadad.

   Jag har mer och mer börjat smälta in i den här sterila kontormiljön. Jag lyssnar på musik endast på låg volym och vrider av helt när det ringer. Det är bra. Jag anpassar mig. Men vissa förändringar som har skett med mig ser jag på med fasa. Som mina helt förbytta uppfattningar om vad som är kul.
Exempel: Personnummer. Jag har börjat tycka att personnummer är kul. Nyss tillexempel kom det in en kvinna som hade samma fyra sista siffror som jag och detta gjorde mig överlycklig. Andra roliga nummer är tex 010203 och ja.. ni fattar grejen. Sedan har jag också utvecklat en passion för kontorsmateriel. Inget får mig så euforisk som några lådor nya block, överstrykningspennor, stiftpennor och radergummin.. you name it. de luktar aaaaah. (Jag är sjuk.)



passar vädret: http://www.youtube.com/watch?v=JHbQ-dKCkUc (altså låten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0