koffeinkick

    hihihihihihiiii nu ni, nu är jag i mitt esse. Jag skriver in patienterna med stil, skämtar om deras efternamn, säger härligt väder idag inte sant? och sorterar mina papper som om jag aldrig gjort annat. JAG ÄR BRA PÅ DET HÄR! (för det är ju ett krävande arbete. eh) Dessutom lyssnar jag på hot chip på hög volym idag. Jag förtjänar det.

hejdå snyggingar! STOR BLÖT PUSS! /koffeinmirre@hotmail.com

(hohohohho nu har jag lärt mig länka snyggt också. Tillochmed bilden är en länk! Det är min dag idag. Yes it is.)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, fantastiskt. Jag ser det framför mig som en såndär härligt glossig tv-serie a la ... Ugly Betty. Fast SNYGG MIRRE! Hah! :D

2008-07-10 @ 12:12:28
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Elin

Okej, har nu läst ikapp! Låter som om du haft fina veckor när jag varit borta. Och jag anar en pojkvän, haha, när hände det?

Själv åker jag på timmernabben på lördag.. så jag försvinner snart igen. Ingen rast ingen ro..!!

Åhhh, Etiopien, jag är avundsjuk men stolt :D

PUsspusspuss

2008-07-10 @ 12:20:52
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0