malmöweekend

hur bra jag har haft det i helgen? ASBRA. tackarsomfrågar. heelt fantastisch. höjdpunkterna: 

  • jag höll i en manet! Asstor och slemmig. huuuh men ändå WOOOW.
  • jag såg en råtta. Den klättrade upp ur en soptunna.
  • jag såg en krabba. first time in my life.
  • jag förbrukade mitt presentkort på tjallamalla. Det blev ett charmigt armband med norrländska städer på och en rutig jacka. Jackan är jag kluven till men oskar övertalade mig till att ta den. suck. vilken toffel man har blivit va?
  • bad i havet. oslagbart hörni. Jag älskar hav. och bad.
  • sushi på balkongen. jag älskar sushi. och balkonger.
  • köpenhamntrippen. bron var cool och danska roligt. jag köpte solbrillor och ett skärp.
  • jag såg jätteroliga höns.
  • jag såg många bra hundar.
  • JAG SÅG TURNING TORSO. Det var mäktigt.

   Malin och jonatan (hennes pojke) verkar ju ha det asbra där nere. Nästan så att man blir sugen på malmö nån gång i framtiden, vem vet?

   Schtekpoäng: Åkte förstaklass på vägen hem. jomensåatte.. det funkar. tss. snuskigt när man behövde gå igenom de andra vagnarna för att komma till bistron.. man inbillar sig ju att medelklasslukten smittar. 

   Annars känns det ju nu som att sommarens höjdpunkter passerat. Jag kommer inte att ha råd att åka nånstanns och jag jobbar varje vardag utom vecka 31. menmen. den kommer ju mitt livs höjdpunkt.. ethiopia!

  


Kommentarer
Postat av: Cajsa

köpte du verkligen ett skräp!? hhahazhajz

2008-07-15 @ 00:20:28
URL: http://cajsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0