sista dan på jobbet yeyeye!

   Åh så skönt! Om jag inte hade sinnessjuk träningsverk skulle jag dansa runt på kontoret idag.
   Som ni hör har jag börjat mitt nya liv igår. Kalaskulan ska väck. Bort med ölkaggen. Hejdå partymagen! Jag var ute och sprang, och tro mig, det var en pers efter veckor av det här stillasittande jobbet. Hoppas jag orkar börja träna lite, för maten vägrar jag dra ner på. Att äta är ett nöje jag unnar mig!
   I helgen ska jag ut och segla med orres familj. hihi. torsdag till lördag så då blir det blogguppehåll. Men i eftermiddag känner jag att jag vill lägga upp bilder, jag blev så inspirerad av min blogg-guru elin: http://www.freakouthenning.blogg.se/ . Så vi får väl se vad som händer!
   My är en verbal begåvning, helt klart. Jag nämnde att många av mammas patienter flyttat med henne från hennes förra jobb. Mys kommentar, gravallvarlig: Jaaa, när hon bytte jobb följde patienterna med. Som en flock kajor.

Ses i eftermiddag, då är jag en fri människa.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi, jag har också kommit igång med träningen igen här. Har upptäckt att jag har bättre kondis än jag tror så nu jäklar ;) Vi har en fantastisk springmaskin i källaren framför tv:n, jag kallar den "stairway to heaven" Hahhaha! Brilliant!

Tack för länken, fast den var helt bortitok! http://hejhenning.blogg.se/freakout ska det vara! :D

Jaaa jag ska verkligen försöka svänga förbi innan du far till africa, när åker du?!

Mer bilder på snygg-mirre säger blogg-guru-henning! PUSSPUSS!

2008-07-23 @ 19:54:04
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0