tilltugg

   åh äntligen, jag har velat gå in där jättelänge. det ser så fint ut. På tilltugg alltså. en tisdagsöl. det blir bra.
   Idag har jag lyssnat på den här. http://www.youtube.com/watch?v=kjeh6P4sRfw 

   Shit vad jag är sysslolös på jobbet periodvis, jag fattar inte vad det är som gör mig svintrött? kanske att jag går upp klockan sex.
   hohohoho vet ni? Jag kommer att vara ensam hemma en vecka. fatta vad skönt! jag är aldrig ensam hemma, aldrig. Men nu. ååååh underbart. De åker nån gång den här veckan, eftersom min familj är kaos har de inte bestämt när än.  MEN SKÖNT SKA DET BLI.
   Snart kommer emilia hem! bra. alla är borta vad har hänt? mickan är borta, ida är borta, anna är borta, alla är borta. nu ska jag tupplura innan jag drar. (vilken gamling jag är, sover middag och allt)

Kommentarer
Postat av: i

påminnelse! lägg upp bilden på oskar och karl (?). PUSS

2008-07-08 @ 18:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0