tjohoo

   Man kan verkligen fråga sig varför jag är hurtmirre idag. Vi såg crash hos carl igår så jag kom väl hem tolv sådär, packade malmöväska och tvättade till jamen kanske sådär klockan ett och klockan sex imorse var jag uppe och duschade. det blir fem timmars sömn. Meeen jag är pigg! Jag sitter här som ett ljus i receptionen. Fast ska jag vara ärlig gjorde jag värsta tabben nyss, råkade kalla hit securitas och shit. Men det gick bra. lite extra action sådär på morgonkvisten har ingen dött av.
  Crash är så bra. det var visserligen fjärde gången jag såg den, men jag grät ändå. Åh jag hatar att jag är så blödig. eller, egentligen det gör mig inget, men när man sitter med två stackare som inte vet var de ska kolla när nån grinar är det fett jobbigt. 

   Jag tog ett jättefint foto på carl och oskar när de sitter med varsit glas rödvin och röker i carls fönster. Påmin mig att lägga upp det sen!
   Åh igår fett gulligt, Mys kompis Märta, som praktiskt taget bor hos oss, är så söt.
My och Märta kommer in genom dörren.
   My: Pappaaaa vi MÅSTE isolera huset bättre!
   Pappa: Varfördå?
   My: Asså när jag och märta var ute hörde vi hur du drog av toapapper!
   Märta(får fett dåligt samvete och försöker rädda situationen): Men.. det lät härligt!
HÄRLIGT? hahhahahahahha! åh. Kanske inte första ordet man tänker på i samband med toapappersljud.. eller?

Kommentarer
Postat av: Linnea

tihi:) jag misstänkte att du hittat min blogg genom Cajsis men ville ändå fråga:p

härligt med resa till malmö/öregrund m,m.

själv jobbar jag kvällspass på to och fre och ev på sö. men några dagars ledighet har jag lyckats få. yes:)! idag ska jag dock bara ta det lugnt, har ganska ont i fötterna efter igår. vi är ju uppe och springer hela dagarna så motion det får man. på torsdag ska jag banne mig ha med mig en stegräknare:p så får jag se hur många steg jag tar på ett arbetspass.

vad har du för dig idag? jobbar?

ja det blir toppen med fika nästa vecka, jag vet inte hur jag jobbar än men vi kan ju höras om tid/plats lite närmare.

oj vad långt det här inlägget blir, till hösten blir jag kvar i stan och ska fortsätta jobba på Arlandis, hade kanske tänkt plugga på universitetet men jag vill verkligen inte det. är så trött på plugg i största allmänhet. var tvungen att göra ett prov på jobbet för att få ett passerkort, ett prov som inte var svårt alls om man jämför med de prov vi skrivit i skolan faktamässigt men jag pallade knappt att läsa igenom all information innan jag skrev provet så skoltrött är jag nog fortfarande:( I guess.

men i framtiden blir det nog till att kanske plugga engelska, kan berätta mer om det när vi ses.

ha det bäst puss/L

2008-07-01 @ 10:24:15
URL: http://mejram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0