tjuhuuu

   Jahapp nu har man slutat och kommit hem. Jag sitter här som en huligan vid datorn och väntar på middag.
Dagens djupa: Ska jag ut ikväll? Åh jag hatar att ta beslut. eftersom det här är en fråga som rör alla tänkte jag analysera situationen lite.

Argument för:
Jag har inte varit ute på länge. Alltså verkligen varit ute.
Det är kul.
Det är folk.

Argument mot:
Det är dyrt.
Det är jobb kvart i åtta imorn.
Det är ont i mitt huvud.

Hmmmmm. Det där blev man inte mycket klokare av.
   Fast nä, vet ni vad jag tror? Att jag är för trött. Jag skulle antingen bli jättesömnig eller speeda till helt. Inget av det = bra.

   HAHAHA Gissa vad My i denna stund gör! Hon är utanför här och sätter en liten snigel på fönstret. Lite äckligt faktiskt.. Men den är rätt söt. Nu fotar hon den. Och mig. Genom fönstret. Nu bad jag att få bilden. Den ska såklart in här. Ni måste ju få se Mys photo art. Vad knäppt dethär blev. Värsta liverapporten. 


fotokonst av My. Hon ber om ursäkt för att skärpan inte är på snigeln och för att mitt hår har konstig form. 

  Åh jag är på så bra humör! Vad ska jag göra med energin om jag inte går ut? Måla kanske? Det är ett alternativ, in deed.


Kommentarer
Postat av: tina maryam tohidi

LYCKO LYCKO LYCKO säger jag bara. detdär är en dröm jag har haft länge om att få göra "/

jaa min sommar har varit bra hittils har varit i bosnien och turkiet :P men nu jobbar jag heltid såå livet leker...NOT

2008-07-09 @ 20:55:54
URL: http://tinymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0