jag heter Miriam och jag är youtubeberoende

   Nyss kom jag att tänka på en sak som gjorde mig lite irriterad. Jag möter ju rätt mycket både sura och glada äldre här på mitt jobb, och många tar sig friheten att anmärka på allt möjligt: min hållning, mitt tempo med kassan, min artikulation osv. Men fatta ifall jag skulle behandla dem på samma sätt: till exempel om jag inte uppfattade vad någon sa första gången så skulle jag inte beklaga min ouppmärksamhet eller dåliga hörsel utan säga (argt och irriterat): Men tala så man hör fröken! Det skulle ju bli skandal. Men även om man är halvdöv så är det okej att klaga på mitt sätt att prata eftersom jag är.. inte vet jag, ung? DÅLIGT.

   HAHAHA Asroligt youtubeklipp här förresten. Svinkul! men helt sjukt. Pernilla visade mig det. jag dog.


   Helgen=bra. Man uppskattar ledighet så mycket mer när man jobbar. Jag har varit ensam hemma, svinigt skönt. Jag är så trött på family life att jag kan spy. Det är så skönt att glida runt i huset obevakad, komma och gå som jag vill, slippa bråka så fort jag ska nånstans. Idag käkar emilia middag hos mig. jaaa! mycket bra. Jag har faktiskt inte käkat själv en enda gång sen jag blev lämnad ensam. det är skönt. För det är tråkigt att äta ensam.

  ebba visade också ett roligt klipp, HAHAHA asskön unge. tjena vad jag har blivit youtubehaj av det här jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0