13 timmar, klå den!

image13
   Inatt har jag skrivit historia. Miriam Nygren sov 13 och en halv timme, en fredagnatt! Jag antar att jag verkligen behövde det. Snyggingarna på bilden förgyllde min kväll ikväll. Några andra som också förgyllde min dag var Emilia (som vägrar bli fotad = tönt + att hon vägrar säga nån hemlis hon och ida har = ännu töntigare) (smart att dissa sönder typ den enda bloggläsare man har :P)  Helen och Helena, TUSENTACK för santellerfalsktmyset och blommorna och chokladen och måttbandet och allt! Tack till ida också såklart.
   Hahaha en lustig grej idag.. Jag råkade lura oskar att komma på familjemiddag. jag trodde jag skulle vara ensam hemma så jag frågade glatt om vi inte skulle koka lite pasta i mitt kök, men tror ni inte hela tjocka familjen joinade? Det blev inte så jättekrystat ändå, kunde varit värre. Jag tror mina föräldrar gillade honom, (inte för att jag väntat mig nåt annat, det är ju inte som att de brukar hata folk) han lyckades kommentera rätt saker (mamma nya karaffer) och är sjukt socialt begåvad så jag vet inte varför jag fruktade katastrof. Hahaha men ändå lite jobbig grej. Jobbigt för honom alltså.
   Hemmakväll igen! Jag laddar för söndag och måndag samt "pluggar" (komigen, vem försöker jag lura?). Jag skulle träffat Oskar men mamma tyckte jag var knäpp som ville åka så sent när jag borde plugga så jag stannade hemma för att ställa in mig lite och för att hon hade en poäng.
   Efter fysikprovet gott folk! Då ska jag bli mig själv igen. Om det inte går helt åt skogen. Då ska jag svälta mig, klä mig i svart, injicera heroin och sluta raka mig under armarna.

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha, kul att lura någon på familjemiddag. Att gå på familjemiddag hos någon KAN vara både kul och hemskt. Men er familj är trevlig så jag tror nog inte det var så hemskt för Oskar.
Du är så duktig som pluggar, det kommer säkert gå jättebra. Annars kommer du säkert bli en söt liten pundare ;)

2008-05-18 @ 00:28:27
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: mirre

hohoho I wish. Men idag skaaa jag plugga. jag måste. hela dagen ska jag plugga. hejhenning!

2008-05-18 @ 09:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0