19 bast

19 bast

   japp birthday today! Jag borde srivit ett inlägg tidigare när jag var glad och födelsedagspepp, för egentligen har det varit jättebra, och jag kommer just från ett fint litet tårtfika hos malena där jag fick jättefina rosor men nu är allt bara är bajs. Dels för att jag är allmänt labil och nevrotisk och dels för att jag är töntig. Jag är töntig för att jag är ledsen för att en viss person glömt min födelsedag.
   Jag har även hunnit med en sväng till frisören idag, ingen dramatisk förändring där, bara topparna. Efter studenten blir det däremot andra bullar, jag såg this is england hos en vän häromdan och blev sjukt inspirerad att klippa lugg. (resten av skinheadfrillan skippar jag helst) Se den förresten! SJUKT bra film.

Kommentarer
Postat av: Elin

GRAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTIIIIIISSSS!!!!!!!!
Hehehe, om du menar mig så är det för att jag också är grymt nevrotisk och labil i nuläget och har haft världsångest hela dagen över 5 oinlämnade fotouppgifter. Men nu har jag jobbat på det hela dagen så nu är det klart! Men jag hoppas att ett visst födsledagsmms gör dig på bättre tankar!!

2008-05-13 @ 21:54:42
URL: http://freakoutfalun.blogg.se
Postat av: agda

hey, ta det lugnt! det är ju en och en halv timme kvar av din födelsedag. personen kanske hinner komma på det innan midnatt. hav tröst, kära du.

2008-05-13 @ 22:34:40
Postat av: Elin

glömde säga: KÖR PÅ LUGGEN! BANG BANG BANG! Lugg är grymt hett. När mina dreadkorvar försvinner i sommar funderar jag på en kort page med lugg.. hmm.. :)

2008-05-14 @ 13:33:08
Postat av: mirre

ånej elin det var inte du.. det var en man jag är lite tänd på som behagade glömma mig. men whatevva, jag är inte den som är den! mms:et var det finaste jag fått förresten! Jag blev tårögd=sant! PUSS!

2008-05-14 @ 16:40:08
Postat av: mirre

och agda: jag tror att han har dysmeli. kanske.

2008-05-14 @ 16:41:11
Postat av: Cajsa

tjoho nu ska jag läsa igenom hela ditt arkiv :D ojoj... (vad har jag gett mig in på :P)

2008-06-28 @ 19:22:41
URL: http://cajsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0