hehehe de tror inte på att jag är en djurrättsaktivist

   Jag har FETÅNGEST för djurrättsaktivistrollen... Hur kan man göra den kul? Men i övrigt känns det som att det finns hopp för "Med nöje". Många starka individuella prestationer. (pernilla som småbarnsmor=favoriten)
   Idag fyller mysapysa år och det är ju även morsdag så det har varit dubbelkalas hos familjen nygren! mmm. Mycket tårta. Jag jobbar på en charmig kalaskula som ska få förgylla beach08.
   Jag hann inte köpa nån riktig present till my men jag gav henne ett kort där det stod att vi ska ha en heldag: Jag ska slinga henne och sen ska vi shoppa så får hon välja en tröja. 

   Nej, nu är det dags att bakggrunsresearcha Ångbåtsblues lite, jag ska presentera den på extramusikens konsert på tisdag. 17.30 på grand, kom dit vettja! BLÖT PUSS PÅ ER ALLA.

Kommentarer
Postat av: Clara

HUR kan du ha ångest för djurrättsaktivistrollen? Du gör den hur bra som helst!!!

2008-05-25 @ 21:59:53
URL: http://claramariamatilda.blogg.se
Postat av: Elin

Djuraktivist, det är bara att tänka: dreads, vegetarian, estet.. eller vänta. det är ju JAG! haha. nej skämt å sido, du kommer säkert klara det fint. :)
Jag sattsar på Beef 2008, att vara blekfet lagom till stranden. Det ska dallra, mirre, dallra!!!

2008-05-26 @ 15:23:58
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0