hesmirre

   Jag har aldrig tappat rösten förut men nu är den nästan helt borta, jag låter som en rökare i målbrottet. Galet oskönt.
   Kvällen igår var perfect, först grillade vi hos orre ute i ulleråker (ja, på psyket) och sen drog vi in till stan. Asrolig skiva! Sen hade vi efterfest med cashewnötter hos raul. Raul har två jättebra hundar och en ganska bra katt. 
   Kort sagt en fulländad utekväll skulle jag vilja säga. Det tråkiga var att rösten tog stryk.. memen. Jag hoppas på att den låter bättre imorn. Annars skulle det vara trist, jag lär ju hoppa av showen om jag inte kan sjunga.
   Jag träffade en skön snubbe som hävdade att han kände igen mig från nån tv-serie. Det är inte direkt en komplimang om nån tror att man haft en biroll i typ skilda världar, men det var kul sagt.
   Ikväll dissar jag CF-skivan, känns tråkigt men rösten håller ju inte. Och det är lite skönt också. Jag slappade i soffan med ett inspelat avsnitt gossip girl och te med honung i stället. Det var niice. 
   Nu ska jag sova. mmm. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ibland kan det vara skönt med en myskväll i soffan också! :) När är din student?! Den 5:te?

2008-05-29 @ 18:29:39
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: mirre

japp det stämmer! när är din darling?

2008-05-29 @ 21:00:28
URL: http://tillelin.blogg.se
Postat av: Elin

Min är den 13;de, veckan efter alltså. Men min kusin tar också studenten 5te så tyvärr kan jag inte komma till usala ;) PUss!

2008-05-29 @ 22:45:10
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: ym

mirreliniss du har börjat skriva som tess. t.ex: mmm de va niiice ah! och så.. HIHI

2008-05-30 @ 19:10:25
Postat av: miree

åh men jag hade gärna kommit på din! kruxet är att jag ska servera på ett bröllop.. hmm. mendu!vi ses i ommar nån gång!

2008-06-01 @ 12:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0