IG

   Jag tror faktiskt det. Mitt första riktigta IG någonsin får jag imorn på mitt älskade fysikBprov. Varför pluggar jag inte? Jag borde slå mig själv! Men jag orkar inte. pallaaa. Jag har redan gett upp, accepterat nederlaget, sörjt förlusten och gått vidare. FAST JAG BORDE PEPPA OCH PLUGGA. Vad har hänt med mig?
   Idag på vägen hem från katte fick jag en fluga i ögat. Det är ett vårtecken! Det var rätt äckligt. Men ett vårtecken. 

   Johannis och jag på vår skiva! Sexy handskar har hon. m-m-m.
   Igår var My ledig från skolan och det är ju uppenbart att den tjejen inte mår bra av för mycket fritid. Hon hade gjort en "överraskning" sa hon, till hela familjen. Vad det var för någon överraskning visade sig när jag skulle borsta gaddarna för kvällen: alla tandborstar var borta. I stället låg en cerise lapp i badrumsskåpet: "Era amatörer, här finns inga tandborstar! Kolla i lampskärmen på pappas skrivbord" I lampskärmen låg en annan lapp, och så vidare. ARTON lappar hade den ambitiösa bruden lagt ut. Hahaha endel med asroliga kommentarer, som den här: "Åh era utmattade gullungar, i fruktkorgen finns inga tandborstar. Leta vid vinglasen!" Utmattade gullungar?? hahha hon är för skön. Vid sista lappen (i en vas i köket) låg tandborstarna och på baksidan fanns en sensmoral: "Nu har ni lärt er att allt i livet inte är som man trodde att det skulle vara."
Underbart.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Okej, jag gillar anonyma läsare ;)

2008-05-21 @ 16:57:02
URL: http://kajsaholm.blogg.se
Postat av: em

åh jag gillar my! nästan lite agdakampen över det där.

2008-05-21 @ 21:28:13
Postat av: Elin

IG, mirre, no way! du kommer rycka upp dig i sista sekund!
Alltså My, vilken otroligt skön grej att göra!!!!! :D:D Hahaha
jag dör!! :D

2008-05-22 @ 18:43:13
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: i

den här bloggen räddar mina arbetsdagar!

2008-05-23 @ 09:29:10
Postat av: my

ja.. hehe jag hade ganska mycket tid ensam så jag gjorde det messta som finns att göra??

2008-05-25 @ 13:52:14
Postat av: Cajsa

fan vad fint. Jag ska starta en grupp på fejjan som ska heta "My är skön. Vi gillar henne skarpt." Så ska den heta. Och där ska man kunna läsa om allt fantastiskt hon åstadkommer här i livet :D

2008-06-28 @ 19:33:53
URL: http://cajsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0