MY SISTER

image15
   Tjena vad jag är tacksam att jag har syskon. Påminn mig om det sen när jag är föräldravuxen och bara vill ha ett barn. Syskon is the shit! kolla bara den här: http://mynygren.blogg.se, världens finaste tjej or what? Jag pratade även i telefon med malin i flykt från fysiken. m-m-m.  I love syskon.
   Ikväll Sp-skivan. Guldtema hihi. Vi får se vad jag gör av det! Det blir nog bästa skivan för min del i år, tjohoo. Nu har jag pratat i telefon igen med en rolig snubbe och blivit på bra humör så nu borde jag vända energin till fysiken.  Vi ses babes!

Kommentarer
Postat av: Elin

hon är adoreble! Verkligen! Hon kommer vara such hottie om några år, så du får hålla henne hårt ;) Jag håller verkligen med, syskon is the shit. Jag har fått jättefin kontakt med alla mina brorsor sen vi flyttade ifrån varandra, nu när vi ska bo ihop igen får vi väl se hur det går. Men syskon är fantastiska, jag ska nog ha en 4-5 barn ;)
Guld! Det kommer bli en triumf från den Nygrenska-garderoben skulle jag tro!

2008-05-18 @ 20:05:28
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: mysan.. :D

fiin! gull!
vem hade du pratat med i telefånen da??? ;D
syskon är bässt!

2008-05-20 @ 12:28:16
Postat av: Clara

HERREGUD vad gulliga ni är! Man vill ju bara äta upp er! Älskar tandborstbuset btw. Det ska jag göra varje kväll...fast det mister lite sin finurlighet om man gör det till sig själv... :/

2008-05-25 @ 20:34:45
URL: http://claramariamatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0