parkinsonmirre

   Skiva igår, jag hade trevligt. Det men inte mer typ. Jag åkte tidigt men vad hjälpte det? det är inte som att jag är fräschis idag för det. Jag är dagenefterskakig i händerna (och hela kroppen för den delen) och allmänt äcklig.
   Jag misstänker att jag inte komme rlära mig nån fysik alls idag och det suger. Shit vad bitter jag låter, men jag är så sjukt trött. Ni vet när man är så där trött att ansiktet bara hänger? Man gör inga miner, orkar inte lyfta på ögonbrynen ens, så trött är jag. Tillbakaflyttad till grottstadiet. Jag kommunicerar med grymtningar och äter bark och rötter.
 
   Nu ska jag pallra mig iväg till skolan för att få i mig lite mat. Och gå på en lektion. My är hemma idag, hon är rätt skön, kom in hit med en låda chokladbollar.
Jag: ska vi äta alla?
My(utan att röra en min): Ja.
   Inatt fick jag ett skumt sms som jag misstänker är fett oseriöst. Killen är ju knäpp. Gaah jag blir galen. Nu kilar jag, tjohej!

PS. Jag blev klassens Carola. no comments.


Kommentarer
Postat av: FREAK OUT FALUN

Haha, oj, dagenefterskaket är inte så kul! Men är man en partypingla så är man ;) Chokladbollar, naaajs!
Klassens Carola, SOM OM jag är förvånad! :)
PUss! (OUTFIT Mirre!! come on! även de äckliga dagarna förtjänar en dagens!)

2008-05-20 @ 20:31:47
URL: http://freakoutfalun.blogg.se
Postat av: ingrid

klassens carola, det är ju underbart!
och jag ska börja följa din blogg (som jag just hittade) slaviskt!

2008-05-21 @ 09:28:18
Postat av: mirre

jaja elin! Jag vet jag är skyldig dig minst 20, men det tar emot alltså. Plus att jag får verkligen inte till poserna.. haha. men du har rätt, det är "din" blogg. det kommer :)

hihi oj hur hittade du hit? Hjärtligt välkommen! Nu fick jag nästan prestationsångest.:) PUSS!

2008-05-21 @ 10:43:20
Postat av: my

hej Puss, gulligt av dig; idag fyller jag år, om du inte hade missat det.. ;P
sms:et av oscar?

2008-05-25 @ 13:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0