Party igen, yeah

   Ikväll är det Ce (spanskaklassen) som har skiva. jag går såklart för det är ju Cajzas. Jag ska kul. Fast jag är skräcksliten från igår, galet kul var det! Jag dansade non stop trots att dj:en var ett skämt. Han blandade Lena PH med lite sommartider och dansgolvshits från 04. Och hade jätteful röd tröja, en urtvättad röd t-shirt som satt illa. Stackars kille. Jag lackade och bad honom spela de la soul. Han kände inte till dem. Ylva och jag ska förfesta och ha på oss våra spexiga långa skinnhandskar som vi köpte på HMrean för 20 spänn var. hihihihi blir kul. Men det blir svårt att hitta nåt snyggt som matchar den ljust kornblå färgen..
   Nån skiva där temat är röda mattan tycker jag att man borde gå som en röd matta, emilia och jag pratade om det, vore värt.
   Annars är man ju ledig fredag va, ellervänta sa jag ledig? jag har ju ett fucking körrep med de visa hela dagen.. Men sen blir det riktig helg och det ska jag fira med ett fysikmaraton, plugg från tidig lördag till sen söndag! (minus markus fest och mys med nybyflickorna) Värd helg or what?
   TILL EMILIA: Kom ikväll, people, det blir nice! I want you there.
 

Kommentarer
Postat av: em

jag kan inte ikväll!
men på söndag.. DÅ SMÄLLER DET

2008-05-15 @ 18:26:15
Postat av: em

förresten! om du inte har förköp, köp av andreas. han måste sälja en till och han är desperat.

2008-05-15 @ 18:26:56
Postat av: Elin

Åhh, vad kul! Varför har man inte skivor i Falun? Det är liksom inte traditionen av någon anledning. Jag har klassrep hela helgen, men jag har nästan ingen skola kvar verkar det som?! Förutom tusentals konserter.. HEJA ATT GÅ MUSIK! :)
Ps! Jag är veckans modette, CRED! funderar på att kanske när jag flyttar till linköping göra en ny blogg, en blend mellan freak out falun och hej henning. kan bli hippt, jag tror jag blir den nya sigrid :P ds!

2008-05-15 @ 22:01:12
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: mirre

Åh men grattis baby! ascoolt ju! Japp emilia på söndag är ddet dunderferre!

2008-05-16 @ 18:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0