simma med hajar

simma med hajar
   Eftersom jag fortfarande har det där fysikprovet framför mig har jag såklart massa tid att krysta fram ett blogginlägg på. 
   Jag kan ju börja med att upplysa alla nyfikna om att denimfodralet på bilden ovan är från weekday, örhängena är egenhändigt rullad cernit och armbandet H&M.
   Det hände mig en skitkonstig grej häromdan.  Eller, lite obekväm situation var det i alla fall. Jag har skåp i skolan nära en snubbe, och visst vi känner ju varandra, men våran relation är mest: hejhurärläget, vadhändeihelgen. Dock en dag, i torsdags tror jag, säger han:
"jag drömde om dig inatt".
Jag: hm
Han: Det var en ganske erotisk dröm
Jag: Va?
Han: Ja, vi var gifta, dansade nakna och simmade med hajar och sånt, vi var på brölloppsresa.
OFTA MAN BERÄTTAR NÅT SÅNT? hahaha

Kommentarer
Postat av: mirre

åh jag måste bara säga det: jag stör mig också på att det är ett p förmycket i bröllop och att jag skrev ganske istället för ganska.

2008-05-12 @ 19:54:17
Postat av: Elin

sötnos, det går att ändra i efterhand. bara gå in på arkiv,
klicka på inlägget, ändra och publicera igen, det hamnar på samma plats på sidan och sådär. bara rättstavat. :)
Meeen shiiit vilken bisarr grej, älskar när sånt händer. sånt berättar man liksom inte, men han verkade ju grymt skön.
Alltså, tjenna vad snyggt med hålet i ryggen, lagom sexy liksom. :)

2008-05-12 @ 21:54:19
URL: http://freakoutfalun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0