studentsko

studentsko
   De här ska jag ha på studenten! Jag tror det kan bli nice att bryta av det vita med lite heta blommor. Man (jag) vill ju inte se ut som en liten prinsessa. (ingen risk förresten, jag är lönnebergaemil upp i dagen i min studenmtmössa)

   Haha. det är.. ironiskt. Jag har verkligen startat den här bloggen för att jag har så mycket att göra som jag inte vill göra, så då skaffar jag mig nåt oviktigt som jag "måste" göra i stället. Typ som i lördags, jag hade tänkt bjuda hem lite folk bara helt spontant sådär, men så har vi ju fysik B nationella som jag inte har läst nåt alls till. Så tror ni  inte(haha vilka "ni"?) att jag tog mig tid att baka och laga mat till en hel armé, samt städa hela huset med nazinoggranhet bara för att slippa öppna den där fucking telefonkatalogsizeade fysikboken som jag förväntas förstå allt i innan 22a maj eller när provet nu är.

Kommentarer
Postat av: Elin

Den där skon är grymmish snygg!! Jag har själv fingrat lite på den, men jag har köpt ett par fantastiskt heta skor på wedins som du kanske sett, de har träklack, är ganska höga och har remmar med spännen! Love love, så sköna och snygga!
Alltså, jag känner igen det där. Själv brukar jag typ undvika att göra de mest ångestfyllda läxorna genom att diska, äta mat, spela fiol eller göra någon annan läxa för att tro att jag gör nått vettigt!!

2008-05-12 @ 17:50:16
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0