tack baby!

Yes. Fett snygg design det blev på det här stället! Det är helt och hållet elins förtjänst borde jag kanske tillägga, precis som hela den här bloggen är elins förtjänst. (Nu skriver jag om dig i tredjeperson, men det känns bäst så.)
Är inte det lite hela grejen med bloggadet, att fast man ser på "statestik" att man har fyra dagliga läsare varav tre troligen droppade in av misstag och en troligen var du så tänker man sig att man har någon slags osynlig anonym massa som otroligt intresserat läser allt man skriver? Eller är det en hundmirregrej?
Hm. Nu måste jag i vilket fall till skolan. Men jag lovar att det kommer upp nån bild i eftermiddag elinpelin! Kanske en dagens, eller något annat spännande! (hohohoo vilken cliffhanger! Jag är ju bäst på att blogga märker jag. Jag har det i mig)

Kommentarer
Postat av: Elin

Varsegod, gumsan, det var så lite. Jag blev ganska nöjd själv faktiskt. Det känns som om blommorna du hittade gick i helt rätt färgskala som jag redan börjat på. Ja, det där med anonyma bloggläsare är lite creepy. Vem är det liksom? :)

2008-05-12 @ 10:34:49
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0