temablogg: fysikBångest

   Nej hördu elin! Vi måste styra upp dethär! Vad är detta för blogg? Borde man inte ha ett tema?
Jag märker att jag tror att alla bloggar måste vara som en modeblogg eftersom de är det enda bloggarna jag nån gång läser. men det är ju inte nödvändigt.  Jag skulle lika gärna kunna ha en utviksblogg där jag tömmer mitt hjärta och beskriver hur jag skär mina armar, ellervänta sånt gör jag ju inte, men om jag gjorde det. Eller så bloggar jag helt enkelt om mina tre passioner här i livet: Musik, Män och Mode. What you say?
  Jag ska sluta fly från kemilabbarna nu. Back to saltgruvorna! Pusshej.

Kommentarer
Postat av: miriam

hej elin! går det att fixa så att inte alla rubriker är med versaler? Vore nice! puss.

ps, jag har bytt lösenord. messa eller msna mig om det nya!

2008-05-12 @ 13:26:30
Postat av: Elin

Jo det går att fixa, det var jag som skapade versalerna så jag kan ta bort dem också (maktgalet skratt: moahahahhahahah)!!
Jag tycker tema: musik, män och mode är fantastiskt bra. Min "personliga" blogg, hejhenning alltså, har ju inget riktigt tema vilket gör den ganska spretig. Funderar på att inom en snar framtid göra en ny blogg.. typ en inspirationsblogg fast om mig.. typ. eller en konstnärslivs-blogg. ;)
Men jag kan fixa så det står:
Till Elin
- mirres blogg om musik, män och mode.
Vad tror du?

2008-05-12 @ 17:53:10
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: mirre

hahaha jaa eller jag vet inte! jag ska komma på en fyndig slogan.

2008-05-12 @ 19:27:51
Postat av: mirre

haha oj nu sågjag att det redan står där. haha! aja folk får ta det med en nypa salt!

2008-05-12 @ 19:28:57
Postat av: Elin

Hehehe, jag testade, du kan ändra det när du vill ! Gå bara in på "Till Elin" -> "Inställningar" och sen ser du :)
Nu har jag gjort rubrikerna till små bokstäver och ändrat rubrikerna till svart, det kändes som om det syns bättre då!!?

2008-05-12 @ 19:38:50
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0