yeeees

   Åh vad värd kväll igår! ASVÄRD. Vad snygga alla var! Jag dog. Jag visste inte att det fanns så mycket snygga människor i lilla uppsala. Det bästa var också att jag var asduktig och avböjde efterfest och kom hem redan vid två. Så idag mår jag prima och är pepp på CE-skiva ikväll! Dock har jag inget att ta på mig. Menmeen det är varmt ute och ingen kan vara arg på en naken.
   Fatta en sak: STUDENTEN. Shit. Det är typ det enda spikade i min framtid, sen har man ett livslångt sommarlov som man måste ha disciplinen att göra nåt vettigt av. vilken ångest!
   Nej nu ska jag fånga dagen! (as if) Nejmen jag måste i alla fall duscha och ta på mig nåt. Och äta frukost! MUMSFILLIBABBA. Vi ses!
partyelin! (alltså mattsson.. inte du elin. du är också party. men inte på den här bilden.)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tjena vilken partygirl du är mirre! jag är imponerad! :D Jag vill se dina partyoutfits, hallå! :D Heja heja! Puss

2008-05-27 @ 19:49:23
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: tina

snygg snyggare snyggast= mirre...

2008-05-28 @ 09:28:40
URL: http://tinymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0